راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام کنفرانس ها و نمایشگاه ها و همایش های بین المللی

همه ساله کنفرانس ها و همایش های بین المللی متعددی در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی و … در نقاط مختلف جهان برگزار می شود. ایرانیان نیز برای شرکت در این کنفرانس ها و همایش ها به کشورهای مختلف سفر می نمایند و یا مقاله های علمی و پژوهشی خود را جهت دریافت پذیرش به این کنفرانس ها ارسال می کنند. کنفرانس ها و نمایشگاه های بین المللی معمولاً هزینه ثبت نام کنفرانس (Registration Fee) جهت شرکت افراد در آن رویداد دریافت می کنند.

در مواردی که پدیدآورندگان مقاله های علمی، مقاله های خود را به یک کنفرانس ارائه می کنند، مشابه با مجلات خارجی، موسسه برگزار کننده یک کنفرانس بین المللی نیز پس از دریافت یک نسخه از چکیده یا Abstract مقاله علمی، در مدت زمانی مشخص آن مقاله را مورد بررسی قرار می دهد و تصمیم خود را که یا همان پذیرش (Accept) مقاله و یا رد (Reject) آن مقاله باشد به اطلاع نویسنده یا نویسندگان (Author/Authors) مقاله می رسانند.

Vpayment | پرداخت هزینه ثبت نام کنفرانس ، نمایشگاه ، همایش های بین المللی

اگر یک کنفرانس از نوع علمی و پژوهشی باشد، موسسه برگزار کننده هزینه ای را تحت عنوان Conference Fee یا Abstract Acceptance Fee از پدید آورنده مقاله علمی جهت ارائه مقاله علمی در پوستر کنفرانس و آوردن متن کامل (Full Text) مقاله در کتابچه گزارش مقالات کنفرانس می گیرد. مبلغ این هزینه ها متفاوت است و می تواند از ۱۰ دلار تا بالاتر از ۱۰۰۰ دلار (یا سایر ارزهای بین المللی مثل پوند انگلیس یا یورو) متغیر باشد و در مواردی شامل هزینه های اقامت (هتل) و پذیرایی نیز می شود.

برای پرداخت هزینه ثبت نام کنفرانس های بین المللی و نمایشگاه ها یا همایش های خارجی، لازم است ابتدا روش پرداخت این هزینه ها را تشخیص دهید که ممکن است هر یک از روش های زیر باشد:

  • زمانیکه پرداخت هزینه کنفرانس با پی پال (PayPal) قابل انجام باشد:

عمدتاً پرداخت های مربوط به کنفرانس ها و نمایشگاه ها تنها از طریق PayPal ممکن می باشد.

  • زمانیکه بتوان هزینه کنفرانس را از طریق ویزا کارت یا مستر کارت (Visa Card/Master Card) پرداخت نمود:

اگر پس از انجام مراحل پرداخت هزینه های کنفرانس یا همایش به صفحه ای رسیدید که در آن، نوع کارت Visa/Master، شماره کارت (Card Number) و تاریخ انقضای کارت (Expiration Date) خواسته شد، می توانید به این نتیجه برسید که این پرداخت از نوع پرداخت هایی است که با استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت قابل انجام است.

اطلاعات مورد نیاز جهت پرداخت هزینه ثبت نام کنفرانس های بین المللی:

  • لینک سایت کنفرانس مورد نظر
  • نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به اکانت شما در سایت کنفرانس مورد نظر
  • مشخصات کامل فردی مطابق با گذرنامه (در صورت نیاز)
  • تاریخ و عنوان کنفرانس (در صورت نیاز)

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که بتوانند به راحتی پرداخت بین المللی خود (از قبیل خدمات پرداخت اینترنتی، ثبت نام آزمون های بین المللی، پذیرش دانشجو و خدمات مهاجرت و ویزا، هزینه چاپ مقالات، رزرو هتل، خدمات پست بین الملل) را انجام دهند. برای انجام این کار به صفحه خدمات پرداخت بین المللی وی پیمنت مراجعه نمایید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

(Visited 134 times, 1 visits today)