راهنمای تصویری ساخت اکانت پست UEMS – eShipGlobal

موسسه پست UEMS (سرویس پست فوری دانشگاه) واسطی بین دانشگاه و پست است که کارهای مربوط به ارسال و دریافت فرم‌هایی نظیر I20 و DS-2019 را از دانشگاه‌های ایالات متحده برای دانشجویان و یا بالعکس انجام می‌دهد. این خدمات باعث ساده کردن مراحل پست و پیگیری مدارک دانشگاهی ارسالی به ایالات متحده و دریافتی از آن برای پذیرش دانشجویان می‌شود. پست UEMS با شرکت‌های بزرگ پستی مثل Fedex،DHL و UPS کار می‌کند و معمولاً هزینه ای بین ۵۰ تا ۷۰ دلار آمریکا را برای ارسال مدارک دریافت می‌کند.

مدارک I-20 و یا DS-2019 و Admission Letter (نامه رسمی پذیرش) مدارک رسمی دولتی هستند که به صورت کاغذی در صدور ویزاهای F1/F2 و J1/J2، برای کسانی که از دانشگاه‌ها یا موسسات پژوهشی و آموزشی در ایالات متحده پذیرش دریافت کرده باشند، ارسال می‌شود. متقاضی با استفاده از اطلاعات روی این فرم‌های کاغذی مثل SEVIS Number می‌تواند برای گرفتن وقت از سفارت آمریکا اقدام کرده و مصاحبه سفارت را انجام دهد. همچنین لازم است که متقاضی، اصل این مدارک را در هنگام مصاحبه سفارت آمریکا همراه داشته باشد.

در صورتی که دانشگاه بپذیرد که مدارک را برای ایران به صورت مستقیم ارسال کند، موسسه پست UEMS مدارک را به ایران ارسال خواهد کرد، در غیر این صورت فرم‌ها می‌بایست به آدرسی در کشور دیگر که دوستان یا بستگانتان در آنجا زندگی می‌کنند یا شرکت‌هایی که خدمات ارسال مدارک و I20 از آمریکا به ایران را ارائه می‌دهند، ارسال شود و بعد از آن توسط دریافت کننده به آدرس مورد نظر در ایران فرستاده شود.

برای استفاده از خدمات پست UEMS ابتدا لازم است اکانتی در این سایت ایجاد کنید. پس از ثبت نام، وارد اکانت خود شده و دانشگاه مورد نظر برای ارسال مدارک را انتخاب کرده، آدرس خود را تایید و شرکت پستی خود را انتخاب می‌کنید. سپس به مرحله پرداخت می‌رسید. پس از انجام پرداخت، رسید آن را برای اقدامات بعدی نگه دارید.

مراحل ساخت اکانت پست UEMS :

مرحله اول:

در ابتدا، روی کلمه here کلیک نمایید تا به صفحه ورود اطلاعات خود وارد شوید.

Vpayment | راهنمای ساخت اکانت پست UEMS ، روش پرداخت پست UEMS

مرحله دوم:

در این صفحه، اطلاعات و مشخصات خود را وارد نمایید.

Vpayment | راهنمای ساخت اکانت پست UEMS ، روش پرداخت پست UEMS

مرحله سوم:

ساخت اکانت شما به پایان رسید.

Vpayment | راهنمای ساخت اکانت پست UEMS ، روش پرداخت پست UEMS

روش پرداخت هزینه پست UEMS :

پس از طی مراحل انتخاب دانشگاه ارسال کننده مدرک، تایید آدرس و انتخاب شرکت پستی مورد نظرتان، درخواست شما در بخش My Shipment History حساب کاربری شما قابل مشاهده خواهد بود. در این بخش کدی به نام Order Number به درخواست شما اختصاص یافته که لازم است جهت انجام پرداخت، آن را در فرم ثبت سفارش وارد کنید. تا زمانی که هزینه ارسال خود را پرداخت نکرده‌اید وضعیت آن در بخشMy Shipment History به صورت Pay Now است. پس از تکمیل پرداخت، وضعیت سفارش شما به حالت Paid تغییر می‌یابد.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که بتوانند به راحتی پرداخت بین المللی خود (از قبیل خدمات پرداخت اینترنتی، ثبت نام آزمون های بین المللی، پذیرش دانشجو و خدمات مهاجرت و ویزا، هزینه چاپ مقالات، رزرو هتل، خدمات پست بین الملل) را انجام دهند. برای انجام این کار به صفحه خدمات پرداخت بین المللی وی پیمنت مراجعه نمایید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

(Visited 136 times, 1 visits today)