با مانی گرام (MoneyGram) بیشتر آشنا شوید

شرکت مانی گرام (MoneyGram) ارائه‌دهنده خدمات انتقال وجه و همچنین حوالجات فردی به تمام نقاط دنیا را (غیر از کشورهای مورد تحریم) در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی انجام می دهد و در طی سالها توانسته جزء یکی از برترین و سریعترین موسسه هایی که سرویس انتقال وجه دارند، بشمار آید. در حال حاضر مانی گرام (MoneyGram) ، حدود سیصد و هشتاد هزار شعبه در بیش از ۲۰۰ کشور جهان دارد. شرایط و قوانین مانی گرام تقریبا مشابه وسترن یونیون میباشد و برای ثبت سفارش خود میبایستی نام و نام خانوادگی گیرنده وجه، کشور مقصد و میزان مبلغ به واحد ارزی اعلام شود.

Vpayment | مانی گرام (MoneyGram) ، نحوه ارسال حواله مانی گرام

طریقه ارسال حواله از ایران با مانی گرام (MoneyGram) :

برای اینکار کافیست تا مشخصات فرد گیرنده را طبق مندرجات پاسپورت به همراه مبلغ مورد نظر به دلار امریکا فراهم شود. پس از دریافت مبلغ و مشخصات گیرنده، فرایند ارسال حواله انجام شده و یک کد امنیتی ده رقمی به همراه اطلاعات فرستنده وجه برای متقاضی ارسال می شود. سپس فرد گیرنده وجه می تواند با در دست داشتن پاسپورت خود به هر یک از نمایندگان مانی گرام در شهر خود مراجعه کرده و با ارائه کد امنیتی و اطلاعات مربوطه، پول خود را (به واحد پول همان کشور) دریافت نماید.

انتقال ارز مانی گرام (MoneyGram) :

مانی گرام در زمینه انتقال ارزهای مختلف بهتر از وسترن یونیون عمل میکند. به عنوان مثال در مانی گرام (MoneyGram) شما میتوانید ارزهای یوان، دلار، پوند و یورو را به چین انتقال دهید در صورتی که در وسترن یونیون فقط میتوانید ارز دلار و یوان را به چین انتقال دهید. لذا چنانچه مایلید حتما ارز ارسالی شما دلار باشد و به ارز محلی تبدیل نشود تا کارمزدهای احتمالی تبدیل ارز را نپردازید، مانی گرام انتخاب بهتری است.

فرق ارسال پول از طریق مانی گرام با ارسال پول از طریق حواله بانکی چیست؟

ارسال از طریق مانی گرام بسیار سریعتر از حالت بانکی بوده و به این ترتیب پول ارسالی مشمول قوانین دست و پاگیر بانکهای رابط نخواهد شد و مستقیما و بدون هیچ دردسری به مشتری و یا دوستان شما ارسال خواهد شد. تنها عیبی که این سرویس نسبت به سرویس ارسال بانکی دارد گرانتر بودن آن است. به این صورت که برای ارسال هر ۱۰۰۰ دلار مشتری باید حدود ۶۰ دلار بر مبلغ مورد نظر اضافه نماید. ولی در حالت ارسال بانکی، این هزینه به ۱۰ دلار کاهش خواهد یافت که بستگی به بانک مقصد دارد. ولی در کل اگر در ارسال پول عجله دارید و یا ترس از عدم ارسال آن بدست گیرنده دارید، مانی گرام گزینه خوبی است.

فرق ارسال پول از طریق مانی گرام با ارسال پول از طریق وسترن یونیون چیست ؟

نحوه عملکرد و سرویس دهی هر دو تقریبا یکی میباشد. با این تفاوت که هر کدام شرکتهایی متفاوت هستند و نرخ قیمت متفاوتی دارند ولی درصد استقبال از سرویس شرکت وسترن یونیون بسیار بیشتر و گسترده تر میباشد. اما در صورتیکه گیرنده شما مانی گرام را پشتیبانی میکند در شرایط رقابتی بهتر است از مانی گرام استفاده کنید زیرا نسبت به رقیب خود وسترن یونیون بسیار ارزانتر است.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با کمترین هزینه، انواع انتقال ارز را ( از طریق شارژ پی پال، وب مانی، اسکریل و ارسال حواله های وسترن یونیون و مانی گرام) انجام دهد. برای ثبت درخواست خود با هر مبلغی، به صفحه سفارش انتقال ارز مراجعه کنید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

(Visited 345 times, 1 visits today)