با وسترن یونیون (Western Union) بیشتر آشنا شوید

شرکت وسترن یونیون (Western Union) در سال ۱۸۵۱ توسط ازرا کرنل تأسیس شد و اکنون مقر اصلی آن در مریدین، کلرادو ایالات متحده قرار دارد. این شرکت ارائه‌دهنده خدمات انتقال وجه و همچنین حوالجات فردی به تمام نقاط دنیا را (غیر از کشورهای مورد تحریم) در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی انجام می دهد و در طی سالها توانسته جزء یکی از برترین و سریعترین موسسه هایی که سرویس انتقال وجه دارند، بشمار آید. در حال حاضر وسترن یونیون (Western Union) ، حدود پانصد هزار شعبه در بیش از ۱۸۵ کشور دنیا دارد و این باعث شده که این موسسه، بزرگترین موسسه حوالجات ارزی در مقیاس جهانی شود.

Vpayment | وسترن یونیون (Western Union) ، انواع وسترن یونیون

انواع حواله در وسترن یونیون (Western Union) :

  • حواله وسترن یونیون به صورتی که شخص به یکی از شعب وسترن یونیون مراجعه کرده و وجه خود را به صورت نقد دریافت کند.
  • حواله وسترن یونیون به صورتی که پول مستقیما به حساب شخص برود که معمولا این روش کارمزد کمتری دارد اما حدود ۲ روز کاری طول خواهد کشید تا پول به حساب دریافت کننده واریز شود.

برای ارسال حواله کافیست تا مشخصات فرد گیرنده را طبق مندرجات پاسپورت به همراه مبلغ مورد نظر به ریال ارسال نمائید. پس از دریافت مبلغ و مشخصات گیرنده یک کد امنیتی ده رقمی “MTCN Code” به همراه اطلاعات فرستنده وجه برای شما ارسال می شود. سپس فرد گیرنده وجه می تواند با در دست داشتن پاسپورت خود به هر یک از نمایندگان وسترن یونیون (Western Union) در شهر خود مراجعه کرده و با ارئه کد امنیتی و اطلاعات مربوطه، به سادگی پول خود را (به واحد پول همان کشور) دریافت کند.

اگر گیرنده پول شما در کشوری است که هنگام دریافت نمیتواند ارز دلار دریافت کند (مثلا کشورهای حوزه یورو که فقط با ارز یورو کار می کنند) در این صورت وسترن یونیون، هزینه تبدیل واحد ارزی دریافت میکند.

به عنوان مثال اگر شما ۵۰۰ دلار به ایتالیا ارسال میکنید و بر اساس سایت Xe.com مبلغ ۵۰۰ دلار معادل ۴۷۵ یورو میشود. وسترن یونیون هنگام ارسال حواله بر اساس نرخ های خودش عمل میکند و ممکن است گیرنده ۴۶۰ یورو تحویل بگیرد.

ضمنا ارائه شماره پاسپورت در این سرویس باعث شده است که از مبادلات غیرقانونی به حد چشمگیری جلوگیری شود. شماره پاسپورت قبل از شروع تراکنش استعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است کارمزد ثابتی در حوالات وسترن یونیون (Western Union) وجود ندارد و با توجه به میزان مبلغ شما کارمزد فرق میکند. همچنین، برای پرداخت حوالات ارزی با وسترن یونیون ارائه کلیه اطلاعات گیرنده الزامی میباشد.

مواردی که باید در هنگام ارسال حواله توسط شما اعلام شود شامل:

کشور مقصد، نام و نام خانوادگی دریافت کننده وجه، میزان مبلغ به واحد ارزی.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با کمترین هزینه، انواع انتقال ارز را ( از طریق شارژ پی پال، وب مانی، اسکریل و ارسال حواله های وسترن یونیون و مانی گرام) انجام دهد. برای ثبت درخواست خود با هر مبلغی، به صفحه سفارش انتقال ارز مراجعه کنید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

(Visited 249 times, 1 visits today)