با وب مانی آشنا شویم

وب مانی ترانسفر (Webmoney transfer) که بصورت عام بعنوان وب مانی شناخته میشود، یک سیستم بین المللی آنلاین برای فعالیتهای مالی و تجاری می باشد. وب مانی سیستم پرداخت بسیار امنی است که امکان انجام تراکنشهای مالی (اعم از خرید از درگاههای اینترنتی، نقل و انتقال ارز و …) را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم میکند. شرکت وب مانی (Webmoney) فعالیت خود را در سال ۱۹۹۸ در روسیه آغاز کرد. این شرکت مدعیست که در حال حاضر ۳۱ میلیون کاربر از سراسر جهان از این سیستم استفاده میکنند. سیستم وب مانی (Webmoney) به کاربران اینترنتی کمک میکند که بتوانند در لحظه، از طریق بستری امن، تراکنشهای ارزی خود را انجام دهند. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار فروشگاه و سرویس اینترنتی از قابلیت پرداخت وب مانی بهره می برند.

Vpayment | وب مانی (Webmoney) چیست؟ ، کیف پول وبمانی

کیف پول وب مانی (Webmoney) :

برای استفاده از وب مانی نیاز به داشتن حساب در بانکهای خارج از کشور، یا داشتن کارتهای اعتباری نمیباشد. فقط کافیست که کاربر در سایت شرکت وب مانی ترانسفر، اکانت وب مانی بسازد. در حقیقت تراکنشهای وب مانی بر اساس واحد وب مانی (WM-Units) انجام میگیرد. در حال حاضر سیستم وب مانی چند مدل کیف پول مختلف را حمایت میکند. کیف پولها در واقع واحدهای مختلف ارزی هستند که با اسامی زیر شناخته میشوند:

WMZ : نشانگر کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا (USD)

WME : نشانگر کیف پول یورو اتحادیه اروپا (EUR)

WMR : نشانگر کیف پول روبل کنفدراسیون روسیه (RUB)

WMU : نشانگر کیف پول گریونا اوکراین (UAH)

WMB : نشانگر کیف پول روبل بلاروس (BYR)

WMV : نشانگر کیف پول دانگ ویتنام (VND)

WMX : نشانگر کیف پول بیت کوین (BTC)

WMG : نشانگر کیف پول طلا

کارمزد وب مانی

وب مانی (Webmoney) برای خریدهای آنلاین کارمزدی دریافت نمیکند، همچنین در نقل و انتقال پول، گیرنده کارمزدی نمی پردازد اما از فرستنده پول ۰.۸% درصد کارمزد کسر می گردد. مثلا اگر شما از کیف پول WMZ استفاده می کنید و میخواهید ۱۰۰۰ دلار برای یکی از دوستانتان واریز کنید، شرکت وب مانی از حساب شما ۱۰۰۸ دلار کم خواهد کرد. وب مانی حداقل ۰.۰۱% کارمزد برای تراکنشهای مختلف بین کیف پولهای یکسان در نظر گرفته است. همچنین برای نقل و انتقالات با مبلغ بالا، حداکثر کارمزد در نظر گرفته شده که برخی از این مبالغ به شرح زیر هستند:

  • WMZ (کیف پول دلار): ۵۰
  • WME (کیف پول یورو) : ۵۰
  • WMR (کیف پول روبل روسیه): ۱۵۰۰
  • WMU (کیف پولگریونا اوکراین): ۲۵۰
  • WMB (کیف پول روبل بلاروس): ۱۰۰۰۰۰
  • WMG (کیف پول طلا): ۲
  • WMX (کیف پول بیت کوین): ۵۰

افزایش موجودی حساب وب مانی:

افزایش حساب وب مانی از طریق روشهای انتقال آنلاین یا آفلاین بانکها، کارتهای اعتباری یا دبیت (Debit Cards)، سیستمهای انتقال پول مثل درگاه های خرید اینترنتی و همچنین انتقال ارز بین کیف پولهای وب مانی امکان پذیر است.

لازمه نقد کردن موجودی حساب وب مانی دارا بودن کارتهای اعتباری مجازی میباشد. در حال حاضر ساده ترین راه برای تبدیل ارز موجود در کیف پول وب مانی به وجه نقد، استفاده از واسطه معتبر است.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با کمترین هزینه، انواع انتقال ارز را ( از طریق شارژ پی پال، وب مانی، اسکریل و ارسال حواله های وسترن یونیون و مانی گرام) انجام دهد. برای ثبت درخواست خود با هر مبلغی، به صفحه سفارش انتقال ارز مراجعه کنید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

(Visited 423 times, 1 visits today)