انواع حساب وب مانی و نحوه کار با آن

وب‌مانی یک سیستم سریع و امن پرداخت الکترونیکی پول است. برای استفاده از خدمات وب‌مانی لازم است هر کاربر یک حساب وب‌مانی داشته باشد. به ازای هر حساب میتوان از کیف پولهای مختلف استفاده نمود. در وب‌مانی به انواع مختلف حسابها، مدیریت کیف ‌پول (Purse Management) گفته میشود. انواع حساب وب مانی در توضیحات زیر آمده است.

Vpayment | انواع حساب وب مانی ، انواع webmoney

انواع حساب وب مانی :

  • حساب مینی یا Keeper Standard : این حساب پایین ترین سطح حساب در وب‌مانی است. وقتی برای اولین بار شروع به ساخت حساب در سایت میکنید، در حقیقت برای خودتان حساب مینی ایجاد کرده اید. حساب مینی قابل دسترسی از طریق همه مرورگرها و همچنین اپلیکیشن موبایل وب‌مانی است. استفاده از این حساب با نام‌ کاربری و رمز عبوری که موقع ساختن حساب کاربری انتخاب کرده‌اید، امکان‌پذیر است.
  • حساب لایت یا Keeper Webpro : دسترسی به این حساب تنها از طریق سایت وب‌مانی و از طریق مرورگر امکان پذیر است. این حساب مناسب افرادیست که بنا به دلایلی توانایی نصب برنامه کامل وب‌مانی را ندارند. در این نوع از حساب، امکانات کمتری به نسبت حساب کلاسیک ارائه میشود. دسترسی به این حساب از طریق نام کاربری و رمز عبور و هم از طریق گواهی دیجیتال میسر است.
  • حساب کلاسیک یا Keepre WinPro : برای این حساب لازم است که نرم افزار این حساب را بر روی سیستم ویندوز نصب نمایید. برای استفاده از این حساب، به ازای هر کاربر یک کلید شخصی تولید میشود که امنیت بالاتری برای کاربر فراهم می کند.

لازم به ذکر است که افرادی که در موقع رجیستر کردن حساب، مدل لایت را انتخاب میکنند نمیتوانند از طریق نرم‌افزار و نوع کلاسیک به حساب خود دسترسی داشته باشند. همچنین این موضوع برای کسانی که حساب خود را کلاسیک انتخاب میکنند نیز وجود دارد، که قادر نخواهند بود از طریق مرورگر به حسابشان دسترسی پیدا کنند.

وب‌مانی نرم افزارهای مخصوصی را از طریق شبکه‌های اجتماعی برای مدیریت کیف‌ پولها طراحی کرده است که مهمترین آن نرم‌افزار اختصاصی فیسبوک (WM Keeper Facebook) است.

 Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با کمترین هزینه، انواع انتقال ارز را ( از طریق شارژ پی پال، وب مانی، اسکریل و ارسال حواله های وسترن یونیون و مانی گرام) انجام دهد. برای ثبت درخواست خود با هر مبلغی، به صفحه سفارش انتقال ارز مراجعه کنید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

(Visited 1,223 times, 1 visits today)