راهنمای تصویری لغو آزمون GRE

در صورتیکه شرایط لازم برای انجام آزمون را ندارید، شما می توانید تا ۴ روز کاری قبل از تاریخ برگزاری آزمون، آزمون خود را لغو کرده و نیمی از هزینه پرداختی خود را بگیرید که این مبلغ به کارتی که هزینه ثبت نام را به وسیله آن پرداخت کرده اید برگردانده خواهد شد همچنین چنانچه تا این زمان، فرایند لغو آزمون GRE را انجام ندهید، مبلغی به شما بازگردانده (Refund) نخواهد شد. لغو آزمون GRE تاثیری بر روی آزمونهای آتی شما نخواهد داشت و بدون هیچ محدودیتی مجددا می توانید با پرداخت مجدد هزینه، در آزمون GRE شرکت نمایید.

از آنجا که آزمون GRE General به دو صورت کامپیوتری (Computer-Based) و کاغذی (Paper-Based) برگزار می گردد برای هر کدام روش متفاوتی برای لغو وجود دارد اما قوانین مربوط به استرداد هزینه لغو در هر دو روش، اعم از مبلغ ریفاند و مدت زمان بازگشت آن و … مشابه است.

مراحل لغو آزمون GRE کامپیوتری (GRE General Computer-Based)

گام اول:

از طریق نام کاربری و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام ساخته اید، به صفحه اصلی سایت ETS رفته و به حساب کاربری خود وارد شوید.

لغو آزمون GRE

گام دوم:

پس از ورود به محیط کاربری گزینه In All Other Locations را انتخاب نمایید.

لغو آزمون GRE

مرحله سوم:

اکنون آزمونی را که در آن ثبت نام نموده اید می بینید. برای آزمون General با نام Appointment و در صورتی که در آزمون Subject ثبت نام کرده باشید آن را با نام Confirmation خواهید دید. روی شماره کلیک کنید.

لغو آزمون GRE

مرحله چهارم:

در صفحه بعد کلیه مشخصات خود و آزمون تان را خواهید دید. در قسمت پایین سمت چپ که در تصویر مشخص شده می توانید با کلیک بر روی Cancel Test و تایید لغو آزمون در پنجره کوچک نمایش داده می شود آزمون تان را لغو نمایید.

لغو آزمون GRE

مرحله پنجم:

پس از تکمیل لغو آزمون GRE general یک ایمیل از طرف ETS دریافت خواهید کرد که حاوی لغو آزمون شما با جزئیات کامل است.

لغو آزمون GRE

لغو آزمون GRE کاغذی (GRE General Paper-Based)

برای لغو آزمون کاغذی لازم است که به صورت تلفنی، با استفاده از شماره تماس ۴۳۷۳-۴۷۳-۸۶۶-۱ یا ۷۶۷۰-۷۷۱-۶۰۹-۱ با موسسهETS  تماس گرفته، یا از طریق ایمیل درخواست لغو خود را به آدرس gre-info@ets.org ارسال نموده و یا از طریق فرم موجود در بخش تماس با ما (به آدرس https://www.ets.org/gre/contact/contact_form) درخواست لغو آزمون را به موسسه ارسال نمایید.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که بتوانند به راحتی پرداخت بین المللی خود (از قبیل خدمات پرداخت اینترنتی، ثبت نام آزمون های بین المللی، پذیرش دانشجو و خدمات مهاجرت و ویزا، هزینه چاپ مقالات، رزرو هتل، خدمات پست بین الملل) را انجام دهند. برای انجام این کار به صفحه خدمات پرداخت بین المللی وی پیمنت مراجعه نمایید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

(Visited 114 times, 1 visits today)