سوالات متداول وسترن یونیون

سوالات متداول وسترن یونیون که ممکن است برای هر کدام از کاربران پیش آید در زیر لیست شده است:

فرق ارسال پول از طریق Western Union با ارسال پول از طریق بانکی (Wire Transfer) چیست؟

هر دو اینها مزایا و معایبی دارند. به این صورت که ارسال از این طریق بسیار سریعتر از حالت بانکی بوده و به این ترتیب پول ارسالی مشمول قوانین دست و پاگیر بانکهای رابط نخواهد شد و مستقیما و بدون هیچ دردسری به مشتری و یا دوستان شما ارسال خواهد شد. تنها عیبی که این سرویس نسبت به سرویس ارسال بانکی دارد گرانتر بودن آن است. به این صورت که برای ارسال هر ۱۰۰۰ دلار مشتری باید حدود ۶۰ دلار بر مبلغ مورد نظر اضافه نماید. ولی در حالت ارسال بانکی، این هزینه به ۱۰ دلار کاهش خواهد یافت که بستگی به بانک مقصد دارد. ولی در کل اگر در ارسال پول عجله دارید و یا از عدم ارسال آن بدست گیرنده واهمه دارید، به شماWestern Union پیشنهاد میشود.

Vpayment | سوالات متداول وسترن یونیون ، پاسخ سوالات western union

چرا هزینه ارسال پول بوسیله Western Union گرانتر از حواله بانکی است؟

برای اینکه ارسال از این طریق، امن تر، بسیار سریعتر و نامحدودتر از ارسال بصورت بانکی (Wire) است.

حداکثر تا چه مقدار میتوان در روز برای حواله ارسال کنید؟

این مقدار با توجه به قوانین Western Union حداکثر تا روزی ۸۰۰۰ دلار امریکا و یا در هر تراکنش ۸۰۰۰ دلار امریکا می باشد.

آیا امکان انجام لحظه ای اینکار بلافاصله پس از پرداخت حواله وجود دارد؟

تنها یک ثانیه پس از خاتمه عملیات ارسال، این امکان وجود دارد که به راحتی مبلغ خود را در هر کشوری که بخواهید (کشورهای تحریم نشده) دریافت نمائید.

آیا ارسال شماره پاسپورت گیرنده ضروری است؟

بله، کمپانی Western Union برای جلوگیری از پولشویی، شماره پاسپورت گیرنده را الزامی کرده است. همچنین اطلاعات دیگر شما نظیر IP و اسم و سایر موارد توسط ما بصورت خودکار بایگانی خواهد شد تا در مواقع لزوم اطلاعات مورد نظر برای پیگیری های قضایی به مراجع مربوطه ارسال شود.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با کمترین هزینه، انواع انتقال ارز را ( از طریق شارژ پی پال، وب مانی، اسکریل و ارسال حواله های وسترن یونیون و مانی گرام) انجام دهد. برای ثبت درخواست خود با هر مبلغی، به صفحه سفارش انتقال ارز مراجعه کنید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

(Visited 254 times, 1 visits today)