نحوه اجاره خوابگاه دانشگاه های خارجی

به طور کلی پس از پذیرش در دانشگاه مورد نظر خود، بایستی محل اقامت خود را مشخص نمایید تا پس از ورود به کشور مقصد با مشکل عدم اسکان مواجه نشوید. در اکثر دانشگاه ها خوابگاه ها می تواند به صورت انفرادی یا چند نفره اجاره شود. همچنین ممکن است برخی خوابگاه دانشگاه های خارجی امکانات اجاره ای متفاوتی برای مجردها و متاهل ها در نظر بگیرند.

هزینه خوابگاه دانشگاه های خارجی بسته به اینکه چه امکاناتی را ارائه می دهند متفاوت است. برخی از این امکانات غذا، امکانات ورزشی، سایت کامپیوتر، کتابخانه و غیره است که خوابگاه ها با توجه به دارا بودن یا نبودن این امکانات قیمت های متفاوتی خواهند داشت.

Vpayment | خوابگاه دانشگاه های خارجی ، اجاره خوابگاه و Hostel

Hostelها یا اتاق های اجاره ای نیز از دیگر مواردی است که می توانید انتخاب کنید. این اتاق ها به صورت انفرادی یا جمعی اجاره داده می شوند و معمولا دارای آشپزخانه و سرویس مشترک است.

برای آشنایی با امکانات خوابگاه دانشگاه های خارجی ، کافی است به بخش Housing سایت دانشگاه ها، مراجعه به سایت مختص به خوابگاه یک دانشگاه یا سایت های واسطه ای مثل Airbnb که به شما در پیدا کردن چنین محل هایی کمک می کند، مراجعه نمایید.

دانشگاه های برخی کشورها، گاهاً خانه هایی را پیشنهاد می دهند که در آنجا شما یکی از اتاق های یک خانه که متعلق به خانواده ای است را اجاره می کنید و با این خانواده زندگی می کنید.

برای پرداخت هزینه خوابگاه دانشگاه های خارجی ، شما می توانید ویزا کارت یا مستر کارتی تهیه نموده و نسبت به پرداخت هزینه خوابگاه ها اقدام نمایید. لازم به ذکر است که معمولا در پرداخت های اینچنینی، اطلاعات کارت شما ذخیره می شود و در صورت رزرو این خدمات و عدم مراجعه جهت استفاده، اجباراً هزینه ای از کارت شما کسر می گردد. همچنین برخی از این پرداخت ها از طریق پی پال قابل انجام است.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که بتوانند به راحتی پرداخت بین المللی خود (از قبیل خدمات پرداخت اینترنتی، ثبت نام آزمون های بین المللی، پذیرش دانشجو و خدمات مهاجرت و ویزا، هزینه چاپ مقالات، رزرو هتل، خدمات پست بین الملل) را انجام دهند. برای انجام این کار به صفحه خدمات پرداخت بین المللی وی پیمنت مراجعه نمایید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

(Visited 118 times, 1 visits today)