با انواع حساب کاربری در پی پال آشنا شوید

حساب پی پل یک حساب الکترونیکی بوده و از معتبرترین درگاههای واسط بین المللی برای نقل و انتقال ارز است که از آن برای نقل و انتقال الکترونیکی ارزهای موجود در حساب استفاده می‌شود. انواع حساب کاربری در پی پال شامل: بیزینس (Business)، پریمیر (primier) و پرسونال (personal).

Vpayment | انواع حساب کاربری در پی پال ، حساب بیزینس ، پریمیر ، پرسونال

انواع حساب کاربری در پی پال :

کارمزد برای تمام این حسابها، به یک نحو محاسبه میشود. هر حساب قابلیت ارتقا به حساب بالاتر از خودش را دارد. به عنوان مثال، حساب پرسونال می تواند به هر دو حساب پریمیر و بیزینس تبدیل شود.

  • حساب پرسونال (Personal): این حساب که پایین ترین سطح انواع حساب کاربری در پی پال است برای اشخاص حقیقی بعنوان یک حساب عادی برای تراکنش های مالی پایین کاربرد دارد.
  • حساب پریمیر (Primier): این نوع حساب از انواع حساب کاربری در پی پال ، قابلیت های یک حساب عادی را مانند حساب پرسونال داراست. اما علاوه بر آن، قابلیت ها و امکانات دیگری هم دارد از جمله این امکانات، دریافت کارت اعتباری، کارت بانکی و حساب بانکی است. همچنین این حساب قابلیتهایی چون سبد خرید و گزارش پرداخت نیز دارند.
  • حساب بیزینس (Businees): این حساب از انواع حساب کاربری در پی پال ، مخصوص تجار و شرکتهایی است که کارهای تجاری بزرگی را اداره میکنند، یا فروشگاه های آنلاین دارند. این حساب می تواند تحت نام بیزینس شما ساخته شود و از تمام امکانات پرداخت با کارمزد بسیار کمی استفاده کنید. این حساب این قابلیت را دارد که میتواند از مشتریانی که اکانت پی پال ندارند پول دریافت کند.

وضعیت مالیاتی

اگر شما از حساب پی پال برای کارهای تجاری خود استفاده میکنید، یکی از مهم ترین تمایزات بین اکانت های بیزینس (business)و پریمیر (premier) در ثبت کردن نام آنهاست. حساب پریمیر (premier) از انواع حساب کاربری در پی پال ، تحت نام یک فرد می باشد، که مسئول مالیات و اقدامات از طریق حساب ذکر شده است. از طرف دیگر، حساب بیزینس (business) در پی پال، تحت یک نام گروه یا نام کسب و کار با شماره شناسایی کارفرما، که ایده آل برای شرکت های بزرگ است اجرا می شود. برای هر دو نوع حساب اجازه دسترسی محدود به کارکنان مالیاتی داده شده است.

پرداخت های دسته جمعی (Mass payments)

بزرگترین تفاوت بین حساب های بیزینس (business) و پریمیر (premier) پی پال در سیستم پرداخت می باشد. با اکانت بیزینس (business) شما می توانید پرداخت گروهی را به مجموعه ای از افراد فقط یکبار انجام دهید. درحالی که اکانت پریمیر (premier) فقط پرداخت های خصوصی را مدیریت میکند. پرداخت های دسته جمعی برای پرداخت حقوق کارمندان، انتقال تخفیفات و کارهای وابسته به پرداخت استفاده می شود. حساب بیزینس (business) برای پرداخت جمعی از API پی پال استفاده می کند، به طوری که شما می توانید چندین پرداخت را بصورت همزمان و در قالب یک دسته انجام دهد.

هزینه پرداخت اضافی

سیستم پرداخت در پی پال، برای شارژ هزینه ها در هر خرید یا ارائه خدمت متفاوت می باشد. پرداخت با اکانت پریمیر (premier) به صورت استاندارد است، به این معنی که لازم به پرداخت هیچ هزینه ای تحت عنوان هزینه ماهیانه یا درصدی از معامله نیست. پرداخت های پی پال در حساب بیزینس (business)، به دو صورت Advanced و Pro می باشد که به ترتیب ماهانه حدود ۵ دلار و ۳۰ دلار هزینه دارد؛ که این هزینه ماهیانه علاوه بر هزینه معامله پایه می باشد. برای کسب و کاری که پرداختی هایش مستقیما از طریق وبسایت انجام می شود، حساب بیزینس (business) از نوع Advanced را توصیه می شود. برنامه Pro شامل ویژگیهای برنامه Advanced می باشد و علاوه بر آن شامل صفحه پرداخت سفارشی، قبول سفارشات خدمات ترمینال مجازی مانند پرداخت از طریق تلفن، فکس و ایمیل نیز می شود.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با کمترین نرخ شارژ، انواع انتقال ارز را ( از طریق شارژ پی پال، وب مانی، اسکریل و ارسال حواله های وسترن یونیون و مانی گرام) انجام دهد. برای ثبت درخواست خود با هر مبلغی، به صفحه سفارش انتقال ارز مراجعه کنید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

(Visited 849 times, 2 visits today)