پی ‌پال (PayPal) چیست؟

پی ‌پال (PayPal) یک سیستم مالی بین المللی چند ملیتی است که در حال حاضر به عنوان بزرگترین شبکه مالی مجازی آنلاین دنیا فعالیت می کند. کارمزدهای مناسب و معقول این سیستم باعث شده است تا مقبولیت پی‌پال روز به روز افزایش یابد و بر تعداد پذیرندگان آن در سراسر دنیا اضافه گردد.

Vpayment | پی ‌پال (PayPal) چیست ؟ ، مزایای پی پل ، ثبت نام در پیپال

امروزه با گسترش روز افزون دسترسی به اینترنت و افزایش پرداخت‌های ارزی در فضای مجازی، نیاز به یک حساب بانکی بین‌المللی و استفاده از یک سیستم مالی جهانی برای افرادی که چنین پرداخت‌هایی دارند، احساس می‌شود. یکی از این‌ها پی‌ پال (PayPal) است که از گسترده‌ترین سیستم‌های مالی آنلاین است. پی‌پال یک سیستم مالی بین المللی چند ملیتی است که در حال حاضر به عنوان بزرگترین شبکه مالی مجازی آنلاین دنیا معرفی شده است.

کارمزدهای مناسب و معقول این سیستم باعث شده است تا مقبولیت پی‌پال روز به روز افزایش یافته و بر تعداد پذیرندگان آن در سراسر دنیا اضافه شود. شما می‌توانید با ساختن یک حساب کاربری در وب‌سایت پی‌پال یا در صورت داشتن حساب کاربری، با شارژ کردن آن، پرداخت‌های خود را در یک محیط امن و معتبر انجام دهید.

مزایای پی ‌پال (PayPal) :

  • واریز آنی وجه موجود در حساب خود به حساب پی‌پال دیگران
  • واریز وجوه داخل کارت اعتباری خود به حساب پی‌پال خود
  • انتقال وجوه داخل حساب پی‌پال خود به حساب بانکی یا کارت خود
  • خرید آسان از سایت های اینترنتی که حساب پی‌پال قبول می کنند

ثبت نام در پی پال:

ثبت نام در پی‌پال رایگان و آسان است اما برای اینکه بتوانید از خدمات پی‌پال به نحو احسن استفاده کنید باید حساب خود را Verify کنید. برایVerify کردن حساب پی‌پال نیاز است تا یک نوع کارت اعتباری از نوع مسترکارت، ویزا کارت، امریکن اکسپرس یا دیسکاور داشته باشید. برای وریفای نمودن حساب پی ‌پال (PayPal) خود می توانید از مسترکارت های ویژه افتتاح حساب پی پال Vpayment سفارش دهید تا با کمترین کارمزد و ارزان ترین قیمت، کارت اعتباری به حساب خود متصل نمایید.

پی‌پال از قوانین و شرایط بسیار سخت گیرانه ای استفاده می کند تا مطمئن شود افراد عضو این شبکه پولشویی نمی کنند و قوانین کشورها را رعایت می کنند.

نکته مهم: به هیچ وجه بدون vpn و با IP ایران داخل پی‌پال نشوید.

توجه داشته باشید که پی پال، IP های استفاده شده در نرم افزارهایی مانند فری گیت یا مانند آن که میلیونها کاربر استفاده می کنند را شناسایی و دسترسی شما را محدود میکند لذا از این نرم افزارها برای افتتاح حساب پی‌پال یا استفاده از آن استفاده نکنید.

توصیه می شود که با توجه به سختگیری های شدید پی پال مبنی بر عدم تغییر IP و … از مراجعه مکرر به حساب پی‌پال خود، خودداری کنید، چنانچه پولی به حساب شما واریز شود یا از حساب شما کم شود برای شما ایمیل می شود بنابراین نیازی به ورود به حساب پی پال ندارید.

 Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با کمترین نرخ شارژ، انواع انتقال ارز را ( از طریق شارژ پی پال، وب مانی، اسکریل و ارسال حواله های وسترن یونیون و مانی گرام) انجام دهد. برای ثبت درخواست خود با هر مبلغی، به صفحه سفارش انتقال ارز مراجعه کنید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

(Visited 243 times, 1 visits today)