راهنمای تصویری و گام به گام پرداخت IEEE برای پذیرش مقاله

“موسسه مهندسان برق و الکترونیک” که به اختصار IEEE نوشته می شود، موثق ترین و مهم ترین انجمن علمی جهان است. این انجمن در حوزه های برق، الکترونیک، کامپیوتر، تکنولوژی اطلاعات، فیزیک، فیزیک کاربردی و علوم وابسته به آن فعالیت می کند. یک سوم مقاله های تخصصی در حوزه های بالا توسط IEEE منتشر می شوند. این انجمن بسیار قدیمی است و در حدود یک قرن پیش تاسیس شد! IEEE از طریق اینترنت و به وسیله ی افراد مختلف هدایت می شود. IEEE از معتبرترین مراجع برای دانشجویان است. در گذشته برای پرداخت IEEE و پذیرش مقاله باید اطلاعات کارت خود را برای IEEE ارسال می کردید اما امروزه هزینه IEEE به سادگی و به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

این انجمن ۳۶۵ هزار عضو در بیش از ۱۵۰ کشور در دنیا دارد. بیش از ۶۸ هزار عضو IEEE دانشجو هستند. نمایندگی IEEE حدود پنجاه سال به همت دکتر عباس چمران تاسیس شد. VPAYMENT در این مقاله چگونگی پرداخت IEEE و پذیرش مقاله (submit – سابمیت) را در IEEE آموزش می دهد.

مراحل پرداخت IEEE برای پذیرش مقاله

مرحله اول:

ابتدا روی پذیرش مقاله در IEEE کلیک کنید. پس از دریافت invoice number و customer number، این دو کد را وارد کنید و برای ادامه پرداخت IEEE روی get invoice details کلیک کنید.

مرحله اول پرداخت IEEE

مرحله دوم:

برای پرداخت IEEE، شما می توانید از مسترکارت VPAYMENT استفاده کنید. پس از وارد کردن اطلاعات کارت خود روی submit کلیک نمایید تا پرداخت IEEE شما نهایی شود.

مرحله دوم پرداخت IEEE

VPAYMENT همچنین می تواند پرداخت IEEE شما را انجام دهد. برای استفاده از خدمات بین المللی VPAYMENT کلیک کنید.

همچنین ممکن است مقالات زیر به درد شما بخورد:

راهنمای تصویری پرداخت هزینه عضویت در IEEE

راهنمای پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات بین المللی

راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام کنفرانس ها و نمایشگاه ها و همایش های بین المللی

مقایسه کارت های ارزی؛ مناسبترین کارت برای پرداخت های ارزی؟

(Visited 190 times, 1 visits today)