مقایسه کارت های ارزی؛ مناسبترین کارت اعتباری برای پرداخت های ارزی؟

پرداخت هایی که در سراسر دنیا انجام می گیرد از طریق کارت های اعتباری ارزی بین المللی است. انتخاب مناسبترین کارت اعتباری برای اکثر استفاده کنندگان این خدمات ضروری و مهم به نظر می رسد. عمده ترین ویژگی این کارت ها این است که شما با داشتن یک کارت بین المللی می توانید در ‏تمامی کشورهای دنیا، از خدمات این کارت ها استفاده کنید. کارت های اعتباری بانکی که در سطح دنیا استفاده می شوند، دارای انواع مختلفی هستند و از جهات مختلفی قابل مقایسه هستند. اشخاصی که برای اولین بار می خواهند از کارت های اعتباری ارزی استفاده کنند همیشه دچار تردید و سوال می شوند که مناسبترین کارت اعتباری برای من چیست؟ Vpayment تلاش کرده است تا در قالب جدول مقایسه کارت های اعتباری و توضیحات زیر، شما را در انتخاب مناسبترین کارت اعتباری ارزی راهنمایی کند.

مناسبترین کارت اعتباری برای خریدهای ارزی: اگر در انتخاب کارت اعتباری خود تردید دارید، از طریق جدول تهیه شده، کارت ها را با هم مقایسه کنید.

مناسبترین کارت اعتباری :

  • اگر هدف از تهیه کارت اعتباری صرفا برای خریدهای اینترنتی است و نمی خواهید زیاد هزینه کنید:

شما می توانید از کارت های PrePaid استفاده کنید. در سایت ها، کارت های PrePaid به نام مسترکارت مجازی یا ویزا کارت مجازی شناخته می شوند و از مزایای آنها این است که با هزینه کم صادر می شوند، معمولا آنی به دست شما میرسد، بی نام صادر شده و می توانید با این کارت ها خرید اینترنتی ارزی انجام دهید. مسترکارت های مجازی Vpayment بصورت آنی صادر شده و هیچگونه هزینه ای برای صدور این نوع کارت ها از شما دریافت نمی شود. برای خرید این مسترکارت ها به صفحه خرید این محصول مراجعه کنید.

  • اگر کارت اعتباری را برای خریدهای اینترنتی نیاز دارید و همچنین مایلید کارت اعتباری شما به حساب بانکی بین المللی متصل باشد:

شما میتوانید کارت ویزا الکترون یا مسترو را انتخاب کنید، ویزا الکترون مربوط به شرکت ویزاکارت است و مسترو متعلق به مسترکارت است. درصد پذیرندگی هر دو این کارت ها تقریبا مانند هم است. هر دو این کارت ها متصل به حساب بانکی بین المللی هستند، سوئیفت کد دارند و میتوانید آنها را از طریق صرافی ها شارژ کنید و همچنین از همه جای دنیا می توانند برای شما حواله بانکی ارسال کنند. تفاوت این دو کارت در این است که اگر ارز دلاری نیاز دارید کارت ویزا الکترون تهیه کنید ولی اگر کارت با ارز پایه یورو نیاز دارید مسترو سفارش دهید.

  • اگر میخواهید از کارت خود در مسافرت های خارجی استفاده کنید، خرید اینترنتی ارزی داشته باشید و به طور خلاصه می خواهید از تمام مزایای داشتن کارت های اعتباری بهره مند شوید:

کارت های اعتباری ویزا کلاسیک، ویزا گلد و مسترکارت استاندارد برای شما مناسب هستند. اگر کارت با ارز دلاری می خواهید کارت ویزا کلاسیک و یا ویزا گلد سفارش دهید ولی اگر کارت با ارز یورو می خواهید مسترکارت استاندارد سفارش دهید. این کارت ها همگی متصل به حساب بانکی بین المللی هستند، از طریق تمام صرافی های داخلی شارژ می شوند، و از همه جای دنیا حواله بین بانکی می پذیرند. به دلیل اینکه این کارت ها سقف برداشت از خودپرداز بالایی دارند برای مسافرت ها مناسب هستند. همچنین برخی سایت های رزرو هتل و بلیط که سایر کارت ها را قبول نمی کنند، معمولا این نوع کارت ها را قبول می کنند. سقف برداشت وجه نقدی از خودپردازهای این نوع کارت های اعتباری با هم متفاوت است.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با کمترین نرخ شارژ و بدون هزینه صدور، مستر کارت مجازی صادر نماید. برای ثبت سفارش مسترکارت با هر مبلغی، به صفحه صدور مستر کارت مجازی مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

(Visited 257 times, 1 visits today)