راهنمای تصویری ایجاد حساب کاربری تافل

آزمون تافل ، آزمونی است که میزان استعداد و توانایی افراد را در زمینه برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسه های آموزشی ارزیابی می کند. معمولا افرادی که قصد گرفتن پذیرش در دانشگاه های خارج از ایران را دارند نیاز به کسب حد نصاب لازم در آزمون تافل دارند. شما می توانید پرداخت هزینه آزمون تافل خود را با کمترین کارمزد، با استفاده از خدمات Vpayment بصورت آنی و فوری انجام دهید. گام اول برای این کار، ایجاد حساب کاربری تافل در سایت موسسه ETS است. برای ایجاد حساب کاربری تافل می توانید راهنمای تصویری ایجاد حساب کاربری را مشاهده نمایید.

مراحل ایجاد حساب کاربری تافل :

گام اول:

برای ایجاد حساب کاربری تافل ، ابتدا به قسمت ثبت نام سایت ETS وارد شوید. افرادی که پیش از این نیز اکانت تافل ثبت کرده بودند نیز برای ورود به حساب کاربری خود باید به این صفحه وارد شوند. در این صفحه، شما برای ایجاد حساب کاربری جدید، گزینه Sing up را از بخش New User کلیک نمایید.

گام دوم:

در این صفحه، شما باید اطلاعات شخصی خود را مطابق گذرنامه خود وارد کرده و بر روی دکمه ادامه کلیک نمایید. اطلاعات شخصی ضروری سایت شامل نام، نام خانوادگی، کشور، استان، شهر، آدرس و شماره تماس است. توجه نمایید که اگر اکنون گذرنامه ندارید اطلاعاتی را به عنوان اطلاعات شخصی خود وارد سایت تافل نمایید که بعدا در هنگام گرفتن گذرنامه ثبت خواهید نمود.

گام سوم:

در این قسمت از شما می خواهد که سایر مشخصات خود را وارد نمایید. این مشخصات شامل کشور محل تولد، زبان مادری، کشور محل تولد و … می باشد. پس از تکمیل موارد ستاره دار، بر روی دکمه ادامه کلیک نمایید.

گام چهارم:

این صفحه سرویس جستجوی تافل بوده و انتخاب آن ضروری نمی باشد. دانشجویانی که در آینده مایل به تحصیل در مراکز تحصیلی بین المللی هستند، می توانند با انتخاب گزینه Yes, and I understand and agree to the Terms and Condition above در فهرست جستجوی تافل قرار گیرند. سپس بر روی دکمه ادامه کلیک نمایید.

گام پنجم:

در این بخش، نام کاربری و رمز مورد نظر خود را وارد می نمایید و در پایان پس از پاسخ یه سوال امنیتی انتخاب شده توسط شما، به مرحله بعد بروید.

گام ششم:

در این صفحه شما می توانید اطلاعاتی که در صفحات قبل وارد نموده اید را اصلاح نمایید. پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، تیک تاییدیه را زده و ثبت نام خود را نهایی نمایید.

در پایان شما می توانید صفحه حساب کاربری خود را در سایت ETS مشاهده نمایید و ثبت نام آزمون تافل خود را انجام دهید.

Vpayment | حساب کاربری تافل ، آزمون TOEFL ، آزمون زبان بین المللی

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که بتوانند به راحتی پرداخت بین المللی خود (از قبیل خدمات پرداخت اینترنتی، ثبت نام آزمون های بین المللی، پذیرش دانشجو و خدمات مهاجرت و ویزا، هزینه چاپ مقالات، رزرو هتل، خدمات پست بین الملل) را انجام دهند. برای انجام این کار به صفحه خدمات پرداخت بین المللی وی پیمنت مراجعه نمایید.

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

(Visited 189 times, 1 visits today)