مراکز برگزاری تافل

آزمون تافل ، آزمونی است که میزان استعداد و توانایی افراد را در زمینه برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسه های آموزشی ارزیابی می کند. از طریق حساب کاربری در سایت تافل می توان از تاریخ آزمون تافل و مراکز مجاز آزمون تافل اطلاع پیدا کرد، اما ممکن است که افرادی حساب کاربری در سایت آزمون تافل نداشته باشند و نیاز به اطلاع از مراکز برگزاری تافل دارند. به این منظور موسسه ETS در بخشی سایت خود این قابلیت را قرار داده است. همچنین شما می توانید پرداخت هزینه آزمون تافل خود را با کمترین کارمزد، با استفاده از خدمات Vpayment بصورت آنی و فوری انجام دهید. وی پیمنت، راهنمای این قسمت را در دو گام به صورت تصویری آماده کرده است.

مراحل راهنمای تصویری مشاهده مراکز برگزاری تافل :

گام اول:

ابتدا وارد صفحه جستجوی مراکز برگزاری آزمون تافل شوید. برای ورود به این قسمت همین جا کلیک نمایید.

Vpayment | مراکز برگزاری تافل ، تاریخ آزمون TOEFL ، تافل در ایران

گام دوم:

نام کشوری که قصد اطلاع از زمان آزمون تافل آن را دارید وارد نمایید. مثلا با انتخاب کشور خودمان ایران می توانید لیست شهرهای مجاز تافل در ایران را مشاهده نمایید.

Vpayment | مراکز برگزاری تافل ، تاریخ آزمون TOEFL ، تافل در ایران

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که بتوانند به راحتی پرداخت بین المللی خود (از قبیل خدمات پرداخت اینترنتی، ثبت نام آزمون های بین المللی، پذیرش دانشجو و خدمات مهاجرت و ویزا، هزینه چاپ مقالات، رزرو هتل، خدمات پست بین الملل) را انجام دهند. برای انجام این کار به صفحه خدمات پرداخت بین المللی وی پیمنت مراجعه نمایید.

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

(Visited 82 times, 1 visits today)