آشنایی با نحوه درخواست تجدید نظر نمره تافل iBT

پس از اعلام نمره آزمون تافل، اگر نسبت به نمره آزمون خود اعتراض دارید، تا ۳۰ روز فرصت دارید تا درخواست تجدید نظر نمره تافل خود را تنها نسبت به نمره دو بخش speaking و writing و با پرداخت ۸۰ دلار به ازای هر کدام ارسال کنید. هزینه درخواست تجدید نظر نمره تافل خود را می توانید از طریق بخش خدمات Vpayment با کمترین کارمزد انجام دهید. در صورتی که بعد از بررسی مجدد نمره آزمون، این نمره تغییر کند، خواه بیشتر شود یا کمتر، هزینه دریافت شده بابت اعتراض به نمره تافل به شما بازگردانده (Refund) خواهد شد و ایمیلی نیز مبنی بر بازگشت پول، دریافت خواهید کرد.

چگونگی درخواست تجدید نظر نمره تافل iBT و روش پرداخت هزینه آن:

برای اعتراض به نمره آزمون تافل، ابتدا لازم است تا فرم مربوط به آن را پر کرده، آن را چاپ و به شماره‌ای که در این فرم نوشته شده است فکس نمایید. توجه داشته باشید که پرداخت مربوط به اعتراض نمره تافل به صورت آفلاین است و شما باید اطلاعات کارت اعتباری (مستر‌کارت/ ویزا‌کارت) خود را در این فرم بنویسید.

Vpayment | تجدید نظر نمره تافل ، اعتراض به نمره TOEFL

نکاتی پیرامون درخواست تجدید نظر (اعتراض) نمره آزمون تافل iBT

  • حق اعتراض به نمره فقط یکبار است و اگر اعتراض شما به یک مهارت باشد و فرم خود را ارسال نمایید حق اعتراض به مهارت دیگر برای شما وجود ندارد. لذا در زمان پر کردن فرم باید نسبت به این مسئله توجه نمایید زیرا پس از ارسال فرم، دیگر این امکان برای شما وجود نخواهد داشت.
  • افرادی که درخواست گزارش رایگان نمره خود برای ۴ دانشگاه را داده باشند، حق اعتراض به نمره ندارند.
  • پاسخ به درخواست تجدید نظر نمره آزمون به طور معمول سه هفته زمان می‌برد.
  • در صورت تغییر نمره، نمره جدید در بخش View Order در اکانت شما، قابل مشاهده خواهد بود.
  • از آنجایی که ETS هیچ پیامی مبنی بر دریافت فرم اعتراض شما نمی‌فرستد، چنانچه از رسیدن فرم خود مطمئن نیستید و می‌خواهید آن را دوباره فکس کنید، حتما عبارت “DUPLICATE” را با حروف بزرگ بر روی فرم خود بنویسید.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که بتوانند به راحتی پرداخت بین المللی خود (از قبیل خدمات پرداخت اینترنتی، ثبت نام آزمون های بین المللی، پذیرش دانشجو و خدمات مهاجرت و ویزا، هزینه چاپ مقالات، رزرو هتل، خدمات پست بین الملل) را انجام دهند. برای انجام این کار به صفحه خدمات پرداخت بین المللی وی پیمنت مراجعه نمایید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

(Visited 389 times, 1 visits today)