راهنمای پرداخت هزینه Admission Fee یا Deposit Fee دانشگاه های خارجی

بعضی از دانشگاه ها پس از اعطای پذیرش (Admission) به متقاضی، جهت حصول اطمینان از اینکه متقاضی ای که به او پذیرش داده شده است حتما قصد تحصیل در آن دانشگاه را دارد، پذیرفته شدگان ملزم به پرداخت مبلغی تحت عنوان هزینه پذیرش یا Admission Fee یا Deposit Fee هستند.

Vpayment | پرداخت Admission Fee یا Deposit Fee ، هزینه پذیرش دانشگاه

معمولا پس از دریافت هزینه Admission Fee یا Deposit Fee دانشگاه، دانشگاه اقدام به ارسال نامه پذیرش رسمی (در آمریکا I-20 نامیده می شود) نموده و اطلاعات لازم برای اقدام جهت ویزا را برای پذیرفته شده ارسال می کنند. قابل ذکر است که این مبلغ معمولا برگشت پذیر (Refundable) است و پس از ثبت نام حضوری در دانشگاه و یا در ترم های بعدی، کل مبلغ به او بازگردانده می شود. البته در برخی از دانشگاه ها این مبلغ برگشت پذیر نبوده و این موضوع توسط دانشگاه، در طول مراحل رسیدن به صفحه پرداخت، به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

پرداخت هزینه های Admission Fee یا Deposit Fee معمولا با استفاده از کارت های ارزی بین المللی مثل مسترکارت یا ویزاکارت قابل انجام است.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که بتوانند به راحتی پرداخت بین المللی خود (از قبیل خدمات پرداخت اینترنتی، ثبت نام آزمون های بین المللی، پذیرش دانشجو و خدمات مهاجرت و ویزا، هزینه چاپ مقالات، رزرو هتل، خدمات پست بین الملل) را انجام دهند. برای انجام این کار به صفحه خدمات پرداخت بین المللی وی پیمنت مراجعه نمایید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

(Visited 127 times, 1 visits today)