راهنمای پرداخت هزینه uni-assist

Uni-assist موسسه ای واسطه گر است که در سال ۲۰۰۳ تاسیس گردید و شامل بسیاری از دانشگاه های آلمان، انجمن روسای دانشگاه های آلمان (HRK) و سرویس مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) است. وظیفه این موسسه اقدام برای پذیرش دانشجویانی است که قصد تحصیل در کشور آلمان را دارند، بدین ترتیب که اگر شما قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه هایی که عضو uni-assist هستند را داشته باشید، این موسسه با دریافت هزینه مشخصی اقدامات مربوط به اخذ پذیرش برای دانشگاه مورد نظر و بررسی مدارکتان را انجام می دهد و خودش با دانشگاه مورد نظرتان مکاتبه کرده و در واقع واسطی بین شما و دانشگاه مورد نظرتان برای ادامه تحصیل می باشد.

برای مشاهده دانشگاه های عضو uni-assist می توانید به لیست دانشگاه های عضو یونی اسیست مراجعه کنید. توجه داشته باشید که اگر دانشگاه مورد نظر شما در این لیست باشد، برای اقدام به تحصیل در آن دانشگاه شما تنها از طریق uni-assist می بایست اقدام کنید و نیازی به ارتباط مستقیم نیست، اما ممکن است در برخی رشته ها و مقاطع خاص ارتباط مستقیم با دانشگاه نیز لازم باشد.

Vpayment | پرداخت هزینه uni-assist ، راهنمای پرداخت یونی اسیست

هزینه های uni-assist

هنگامی که شما پروسه اپلای برای دانشگاه های آلمان را از طریق یونی اسیست آغاز کردید، در لیست دانشگاه های مورد نظر خود برای اپلای می توانید همزمان برای هر دو ترم پاییز و زمستان چندین دانشگاه را انتخاب نمایید. هزینه پرداختی شما برای انتخاب هایتان این گونه محاسبه می شود که به ازای اولین دانشگاه انتخابی در هر ترم بایستی ۷۵ یورو و به ازای دانشگاه های بعدی انتخابی در هر ترم بایستی ۱۵ یورو بپردازید. به طور مثال اگر شما برای ترم اول پنج دانشگاه و برای ترم دوم سه دانشگاه را انتخاب نمایید برای ترم اول می بایست یک ۷۵ یورو و چهار ۱۵ یورو و برای ترم دوم می بایست یک ۷۵ یورو و دو ۱۵ یورو پرداخت نمایید. یعنی مجموع مبلغ پرداختی شما در مثال فوق ۲۴۰ یورو می شود.

هزینه اپلای یونی اسیست تا ماه می سال ۲۰۱۱ معادل ۶۸ یورو بوده است که به ۷۵ یورو افزایش یافته است.

این سایت، راهنمایی فارسی برای متقاضیان ایرانی قرار داده است تا با مدارک مورد نیاز برای اقدامات خود آشنا شوند.

دقت کنید که این مبالغ به صورت مستقل و فارغ از تکراری بودن دانشگاه ها در دو ترم محاسبه می شود. زیرا سایت uni-assist معتقد است که ممکن است شرایط پذیرش یک دانشگاه از ترمی به ترم دیگر تغییر کند و چنانچه دانشگاه انتخابی دوم در ترم دیگری باشد، بررسی مجدد مدارک الزامی است و بنابراین شما بایستی هزینه‌ی کامل بررسی مدارک را بپردازید.

روش های پرداخت هزینه uni-assist

شما می توانید هزینه uni-assist را به دو روش بپردازید:

  • حواله بانکی (Money Transfer) : در این روش شما پول را برای حساب uni-assist در آلمان حواله می کنید و چنانچه از یک حساب بانکی خارج از آلمان باشد، به علت هزینه تراکنش بین بانکی به مبلغ پرداختی شما افزوده می شود، اما در صورتی که فردی از دوستان شما که در بانک های آلمان حساب بانکی دارد این کار را برای شما انجام دهد هزینه تراکنش بانکی وجود ندارد. اطلاعات حساب بانکی uni-assist و دیگر موارد مورد نیاز را نیز از اینجا می توانید ببینید.
  • پرداخت از طریق کارت اعتباری: روش دیگر، پرداخت با استفاده از کارت های Mater Card و یا Visa Card است. در این روش شما ابتدا فرم مربوط به پرداخت یونی اسیست با استفاده از کارت اعتباری را به دقت پر کرده و آن را برای uni-assist به همراه دیگر مدارکتان ارسال می نمائید.

لازم به ذکر است مشخصات کارتی که هزینه های خود را انجام می دهید به نام خودتان باشد.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که بتوانند به راحتی پرداخت بین المللی خود (از قبیل خدمات پرداخت اینترنتی، ثبت نام آزمون های بین المللی، پذیرش دانشجو و خدمات مهاجرت و ویزا، هزینه چاپ مقالات، رزرو هتل، خدمات پست بین الملل) را انجام دهند. برای انجام این کار به صفحه خدمات پرداخت بین المللی وی پیمنت مراجعه نمایید.


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:

(Visited 172 times, 1 visits today)