با مهمترین مزایای ویزاکارت و مسترکارت آشنا شوید

یک کارت اعتباری بین المللی (ویزاکارت یا مسترکارت) بسته به نوع کارت اعتباری میتواند صرفه جویی زیادی برای شما داشته باشد. از مزایای ویزاکارت و مسترکارت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

Vpayment | مزایای ویزاکارت و مسترکارت ، کاربرد کارتهای ارزی

مزایای ویزاکارت و مسترکارت شامل:

کاهش هزینه های سفر

آیا تا کنون به قیمت خرید بلیط های هواپیمایی بین المللی توجه کرده اید؟ آیا میدانید با داشتن یک کارت اعتباری ویزاکارت یا مسترکارت میتوانید به راحتی بلیط های هواپیمایی همچون: قطر ایر، لوفتانزا، ایبریا، امارات، ترکیش ایر و … را توسط کارت اعتباری خودتان بخرید و صدها هزار تومان در هزینه های خود صرفه جویی کنید؟ آیا می دانید آژانس های مسافرتی گاها در فصل های شلوغ تا چندصد هزار تومان بلیط ها را گرانتر میفروشند؟ با داشتن ویزا کارت یا مسترکارت همچنین می توانید از تخفیفات ویژه خطوط هواپیمایی بین المللی استفاده کنید و گاها تا ۵۰% در خرید بلیط تخفیف داشته باشید؛ کاری که بدون داشتن ویزا کارت یا مسترکارت امکان پذیر نیست.

کاهش هزینه های اقامت

آیا می دانید برخی هتل ها در برخی فصول سال قیمت خود را بسیار پایین می آورند و شما می توانید با استفاده از کارت های اعتباری همچون ویزاکارت و مسترکارت از این تخفیف ها استفاده کنید ؟ همچنین لازم به ذکر است برخی آژانس های مسافرتی برای رزرو هتل های خارج از کشور گاها تا صدها هزارتومان از شما هزینه بیشتر میگیرند! با داشتن یک ویزا کارت یا مستر کارت میتوانید مستقیما محل اقامت مورد علاقه خود را با هزینه کمتری رزرو نمایید.

بدون نیاز به حمل پول نقد

آیا تاکنون در سفرهای خارجی با مشکل حمل پول نقد دست و پنجه نرم کرده اید؟ آیا همچون دهه ۷۰ میلادی پول خود را به صورت نقد به خارج از کشور می برید؟ آیا نصف چمدان شما صرف جابجایی پول می شود؟ استرس و نگرانی گم کردن پول یا دزدیدن پول خود را دارید؟ میتوانید خیلی راحت ارز مورد نظرتان را به کارت خود منتقل کرده و شبیه عابر بانک های کشور خودمان، در خارج از کشور از خودپردازها وجه نقد بگیرید و در فروشگاه ها خرید کنید. این کاری است که بیش از ۳۰ سال است در جهان رواج دارد.

خرید اینترنتی آسان

با داشتن یک ویزا کارت یا مسترکارت میتوانید به راحتی از اینترنت خرید کنید! آیا تاکنون به سایت های فروشگاهی خارجی سر زده اید؟ می دانید بسیاری از سایت های فروش آنلاین در برخی از ایام سال تخفیف های گاها تا ۹۰% میدهند؟ می توانید آیپد، آیفون، تبلت، پوشاک ، تجهیزات و … را با تخفیف های بالا به نام خودتان بخرید.

پرداخت هزینه های رزرو کنفرانس، سفارت، آزمون های IELTS ،GRE و

با داشتن یک ویزا کارت یا مسترکارت می توانید به راحتی پرداخت های سفارت های مختلف را انجام دهید، کنفرانس های علمی را قبل از اتمام رزرو کنید، هزینه آزمون های مختلف را خودتان بدهید و همه کارهای نیاز به هزینه اینترنتی آنلاین خود را بدون کمک گرفتن از دیگران انجام دهید!

و مزیت های بسیار دیگری همچون:

  • پرداخت هزینه اشتراک سایت های مختلف
  • پرداخت هزینه اشتراک مجلات خارجی مختلف
  • داشتن یک کیف پول الکترونیک همچون Paypal
  • داشتن بیمه مسافرتی
  • داشتن یک شماره حساب بین المللی (برای برخی از کارت ها) که می توانند از تمام دنیا به آن پول واریز کنند
  • آسودگی خیال از گم نکردن یا سرقت پول نقد، آسودگی خیال از تقلبی نبودن اسکناس ها
  • کاهش هزینه های عمومی در چاپ اسکناس
  • افزایش حجم معاملات به علت سهولت استفاده از این کارت ها

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با کمترین نرخ شارژ و بدون هزینه صدور، مستر کارت مجازی صادر نماید. برای ثبت سفارش مسترکارت با هر مبلغی، به صفحه صدور مستر کارت مجازی مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

(Visited 209 times, 1 visits today)