کارت اعتباری مجازی (Virtual) چیست؟

کارت اعتباری مجازی از جمله کارت‌های معتبر بین المللی و غیرفیزیکی است که گزینه مناسبی برای انجام بیشتر خریدهای اینترنتی و پرداخت‌های آنلاین بین المللی می باشد. کارت مجازی در واقع تنها مشخصات مندرج روی کارت لازم برای پرداخت است که برای فرد متقاضی ارسال خواهد شد. البته کارت مجازی (virtual) برای کاربرد در اینترنت کاملا مانند کارت فیزیکی است با این تفاوت که شما فقط مشخصات کارت را دریافت می کنید و به مقدار شارژی که در حساب خود دارید می توانید خرید کنید یا پول بپردازید.

Vpayment | کارت اعتباری مجازی ، تفاوت کارت مجازی و فیزیکی ، مسترکارت مجازی

برخی از ویژگی های کارت اعتباری مجازی :

برخی از کارت های مجازی قابلیت شارژ مجدد دارند ولی برخی دیگر تنها برای یک تراکنش موفق ارزی قابل استفاده هستند و به نوعی یکبار مصرف هستند.

مزیت کارت اعتباری فیزیکی نسبت به کارت اعتباری مجازی در این است که می توان در پایانه های فروش (POS) ، هتل ها و … با استفاده از کارت اعتباری فیزیکی اقدام به پرداخت کرد و همچنین از دستگاه های خودپرداز سراسر جهان که لوگوی مسترکارت یا ویزاکارت را دارند، پول دریافت کرد. همچنین برخی پذیرنده های خرید در سایت های فروش، تنها کارت های کردیت فیزیکی را قبول می کنند.

ایرانیانی که به دنبال خرید اینترنتی ارزی هستند، بدون اینکه کارت اقامت یکی از کشورهای خارجی را داشته باشند نمیتوانند حساب بانکی معتبر و به دنبال آن کارت اعتباری فیزیکی داشته باشند. بنابراین راحت ترین و مناسب ترین انتخاب کارت برای ایرانیان، خرید مسترکارت های مجازی است.

Vpayment این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است که با کمترین نرخ شارژ و بدون هزینه صدور، مستر کارت مجازی صادر نماید. برای ثبت سفارش مسترکارت با هر مبلغی، به صفحه صدور مستر کارت مجازی مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید موضوعات مرتبط زیر را مطالعه نمایید:


گرداوری و تلخیص از منابع اینترنتی

(Visited 557 times, 1 visits today)